Joined: Fri Jan 10, 2003 7:46 pm Posts: 43261 Location: Holland
tja..ik heb al die dvd's nu inmiddels wel gezien. Dan zou ik eerst wat nieuwe films moeten halen. Maar heb geen idee wat er uit is. Dus dan ook geen idee welke ik leuk zal vinden. Dus dan maar m'n huisje poetsen. Vin'k leuk
Joined: Sat Oct 18, 2003 7:10 pm Posts: 10529 Location: Home, sweet home!:D
Heb vandaag me koffer maar weer eens uit t stof vandaan getrokken en maar vast begonnen met inpakken voor de vakantie t leukste klusje wat er is! me ipodje is ook lekker aan t opladen... ooooh nog maar 3 dagen dagen in dit kut weer zitten en dan zit ik lekker met me kont op t strand in Turkije bring it on! ik ben klaar met vreselijke weer!
Joined: Sat Oct 18, 2003 7:10 pm Posts: 10529 Location: Home, sweet home!:D
Nou tot over een week mensen... vannacht sta ik al om 3 uur op schiphol i'm off to Turkey! nu nog ff lekker laatste spullen inpakken huis schoonmaken en dan nog ff richting me opa en oma en daarna me ouders dan s' avonds nog lekker wat eten ff slapen en om 1 uur gaat de wekker weer druk druk druk druk dus hahaha....
Nou tot over een week mensen... vannacht sta ik al om 3 uur op schiphol i'm off to Turkey! nu nog ff lekker laatste spullen inpakken huis schoonmaken en dan nog ff richting me opa en oma en daarna me ouders dan s' avonds nog lekker wat eten ff slapen en om 1 uur gaat de wekker weer druk druk druk druk dus hahaha....
Alleen deze was met Y ipv ie .... Vorige x mailde ik voor t werk met iemand uit de UK die vroeg over naam :
Thomas P.s. You have a very english sounding first name. Queenie is usually the affectionate name given to women called Victoria or Elizabeth...is it the same for you in Holland?
LOL vond t grappig, had maar even uitgelegd hoe ik aan me naam kwam.
Het komt uit een babynamen boekje die me ouders gratis bij de Switzal baby shampoo kregen hihihihi, er stond een vertaling van prinsesje, koninginnetje .... dat vonden ze wel schattig.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum