Goh dat niemand wist dat Melanie gisteren in Adam was, het was toch bekend?
Ja dat wist ik wel, maar weet niet wat & waar!
Heb gisteravond nog 2,5 uur lang op Schiphol rondgehangen na mn werk (van 5 tot half 8 ) ivm met een #$^%$^wisselstoring, maar heb nix langs zien hobbelen. T had gekund natuurlijk.
OH ja ik wist eigenlijk ook niet waar hoor,wel dat ze kwam maar omdat ik geen vrij kreeg heb ik me er selfishnes niet eens meer in verdiept maar er zijn toch fans die haar ontmoet hebben? of begrijp ik het nou verkeerd?
Last edited by Queenie on Tue Aug 14, 2007 4:49 pm, edited 1 time in total.
Joined: Fri Jan 10, 2003 4:37 pm Posts: 4373 Location: Holland
SCO wrote:
Queenie wrote:
Heb gisteravond nog 2,5 uur lang op Schiphol rondgehangen na mn werk (van 5 tot half 8 ) ivm met een #$^%$^wisselstoring, maar heb nix langs zien hobbelen. T had gekund natuurlijk.
*slik* toen was ze d'r
En dat zeg je nu pas?? Hoe weet je dat? En waarvoor was ze dr dan? Was jij dr ook dan?
Oh sco dat is vet raar, dan was je was in de buurt bij mel t is trouwens ook wat met die treinen weer de laatste tijd als er geen koe op t spoort staat dan weer dat....
SCO wrote:
marjolein wrote:
SCO wrote:
Queenie wrote:
*slik* toen was ze d'r
En dat zeg je nu pas?? Hoe weet je dat? En waarvoor was ze dr dan? Was jij dr ook dan?
Ja, ik was er ook, waar stond jij in godsnaam?
Had jij mij gebelt.. ik had naast 5 gemiste oproepen van bekende nummers ook nog 3 van onbekende. Mn telefoon lag in mn trunk!
Queenie wrote:
Oh sco dat is vet raar, dan was je was in de buurt bij mel t is trouwens ook wat met die treinen weer de laatste tijd als er geen koe op t spoort staat dan weer dat....
En ondertussen betalen we steeds meer voor die kut NS.. vroeger was retourtje utrecht vanaf houten 2 eurie, nu al 3,50 als het inmiddels al weer niet duurder is geworden!
Users browsing this forum: Exabot [Bot] and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum