t is geen pus ... yummy whahaha komt niks meer uit trouwens nu t wordt steeds "mooier' platter...., nee was alleen in spanje 2x naar arts geweest. En straks dus....
Wil Brenda niet met je mee naar kleinsma... of is dat helemaal in Groningnen
Sisteract lijkt me ook wel leuk trouwens die musical van Joop en Whoopie, alleen al voor de liedjes...
Joined: Sat Oct 18, 2003 7:10 pm Posts: 10529 Location: Home, sweet home!:D
en ben weer een stapje verder richting me eigen huissie nog een maandje mensen....heb vandaag me huisvestingsvergunning binnen gehad en vanochtend werd er al gebeld door me oom voor nog wat ontbrekende dingetjes en die zei al dat ze dat vandaag meteen gaan regelen want ze willen druk gaan uitoefenen bij de bank zodat ik zo snel mogelijk me hypotheek ook binnen heb zodat ik 10 juli tenminste ga halen... ben daar ech zo blij mee!!
Ben bij dokter geweest, alles goed, gewoon droog laten , niks erover heen doen, en geen lange mouwen. Mocht er wel pus uit komen dan even aan de bel trekken ( maar dat wist ik wel) Kan nog wel 10 dagen duren zei ze voordat die korstjes verdwenen zijn.
Joined: Fri Jan 10, 2003 7:46 pm Posts: 43261 Location: Holland
tja..nou..die link was snel gelegd..lol Maar geen lange mouwen. brr..wat koud met dit weer
Ik doel op Groningen. K ga niet heel NL meer door voor theater voorstellingen.
Nu maar hopen dat je die hypotheek rond krijgt. Was zojuist op het nieuws dat men er strakker op toe wil zien dat mensen geen hypotheek meer krijgen die hoger zijn als 4.5x je jaar salaris.
Joined: Sat Oct 18, 2003 7:10 pm Posts: 10529 Location: Home, sweet home!:D
NorthernAngel wrote:
tja..nou..die link was snel gelegd..lol Maar geen lange mouwen. brr..wat koud met dit weer
Ik doel op Groningen. K ga niet heel NL meer door voor theater voorstellingen.
Nu maar hopen dat je die hypotheek rond krijgt. Was zojuist op het nieuws dat men er strakker op toe wil zien dat mensen geen hypotheek meer krijgen die hoger zijn als 4.5x je jaar salaris.
ja ik hoorde het Ri! want dat waren dus kleine dingetjes die die nu moest gaan regelen want ik moet dus toestemming hebben van de stichting Woonbron(verkoper van mijn huisje) om dus iets meer te lenen voor t opknappen....we moesten dus een brief gaan typen met waarom we meer wilden lenen? waarvoor wordt t geld gebruikt? en hoeveel ik denk in totaal kwijt te zijn aan opknappen?!
sophie wrote:
NorthernAngel wrote:
Ik wil graag naar Simone kleinsma's theater show. Maar niemand wil mee
*ahum*
Ik ga graag met u mee. Al moet ik er voor naar gekke Groningen komen.
Deeeeeeeeaaaaaaaaal!!!!!!!!!! U bent van harte welkom. Ik zal een logeer bed in me huissie pleuren en dan kunt u blijven pitten u wordt 19 dec. verwacht. Kunnen we de volgende dag misschien gemütlich naar een kerstmarkt ons vol proppen met brattwursten.
Last edited by NorthernAngel on Wed Jun 10, 2009 7:53 pm, edited 1 time in total.
Veronique wrote:
ja ik hoorde het Ri! want dat waren dus kleine dingetjes die die nu moest gaan regelen want ik moet dus toestemming hebben van de stichting Woonbron(verkoper van mijn huisje) om dus iets meer te lenen voor t opknappen....we moesten dus een brief gaan typen met waarom we meer wilden lenen? waarvoor wordt t geld gebruikt? en hoeveel ik denk in totaal kwijt te zijn aan opknappen?!
echt hoor t wordt nu echt te gek af en toe!
toen ik al die papieren moest invullen om de hypo aan te vragen dacht ik écht er is NO way dat ik een hypo ga krijgen. Niet normaal. Ik werd gewoon letterlijk beroerd er van.
Maar dat je nu zelfs een brief moet schrijven waarin je moet vertellen waar je het geld voor gaat gebruiken e.d. misschien ligt het ook aan het bedrag.
Brenda..i am appalled! neem uwen woorden terug. Simone (voor sophie...KLeinsma) Rocks! Als zij haar strot open trekt dan kun je gewoon niet anders dan zwaar onder de indruk zitten luisteren. En er is natuurlijk een kleine bijkomstigheid dat "de winnaar krijgt de macht" heet. ik hart dat nummer en heb het Simone nooit live horen zingen
Ik had toch waarschijnlijk een kleine alergische reactie van de "beet" t was gewoon net een brandwond met blaasjes. en nu wordt t droog en zijn t korstjes, de dokter zei ook zoiets van nu is het een beetje eczeem reactie.
Is hier iemand Twighlight aan t lezen? Ik vind t super
Ik wil nog steeds gaan beginnen in twilight haha. Pas begon m'n nichtje er al over of ik het las(omdat ik ook Harry Potter las dacht ze dat k dit ook wel zou lezen) Maar ben te lui om naar de bieb te fietsen of met de rr te gaan En hij is ook telkens uitgeleend. Maarre het is dus wel leuk?
Als er korstjes opzitten is het toch aan het genezen? Dat zo'n stom slijmerig glibberbeestje dit allemaal kan doen..
die 3 heb ik al van lush Miranda zeep was een van de eerste dingen die ik had van lush. Echt heerlijk Ik vind Flying Fox douchegel ook echt geweldig.. Moet de komende tijd alleen rustig aan doen met m'n geld Heb gelukkig nog wel een hele voorraad lush spullen haha
Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum