Oooh nee doe maar lekker zonnetje Ja ok 42 is wel erg heet! Lekker zonnetje afkoelen in de zee of zwembad, lekker eten, beetje stadje bekijken, over de boulevard wandelen, naar de markt , Lamballen (siesta houden) etc. HEERLIJK. *zucht* Het is vandaag 1 aug, dus ik mag zeggen: Volgende maand op vakantie YAY.
Joined: Sat Oct 18, 2003 7:10 pm Posts: 10529 Location: Home, sweet home!:D
Me opa heeft na 2 en een half jaar het gevecht tegen kanker verloren hij is gisteraaf na een 2de dosis morfine en een slaappil in z'n slaap overleden....
Veel sterkte Veer , klote ziekte, al die lange gevechten, mijn tante vecht ook al sinds de zomer van 2009, eigenlijk ging het na bestraling goed en opeens zat het ergens anders, nu dus chemo. Je hoort t gewoon te vaak te veel!
Joined: Sat Oct 18, 2003 7:10 pm Posts: 10529 Location: Home, sweet home!:D
Verdomme zeg wat is Afscheid nemen bestaat niet toch een mooi nummer afgelopen woensdag was de crematie van mn opa... heb het echt zooo moeilijk nog steeds....
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum