Leuke foto van Brenda vind ik die, mij foto is echt weer kalote, me haar zit kalote ik sta kalote LOL, nou ja ach.... Bren had je die foto nog ontvangen , ik had die proberen te MMS-en , maar aangezien dat bij mij nooit lukt hahahaha (doe het verkeerd ofzo) dus was benieuwd.
Wahahaha lag in een deuk om zomer van 2007 gisteren, vooral dat ik die leipe schim van een springende Sven zag.
Joined: Fri Jan 10, 2003 4:37 pm Posts: 4373 Location: Holland
Queenie wrote:
Leuke foto van Brenda vind ik die, mij foto is echt weer kalote, me haar zit kalote ik sta kalote LOL, nou ja ach.... Bren had je die foto nog ontvangen , ik had die proberen te MMS-en , maar aangezien dat bij mij nooit lukt hahahaha (doe het verkeerd ofzo) dus was benieuwd.
Wahahaha lag in een deuk om zomer van 2007 gisteren, vooral dat ik die leipe schim van een springende Sven zag.
Was grappig optreden, gisteren zag je nog stukje bij rode loper er van. Playback en ze was een beetje te laat met zingen bij NBTSA en toen zag je d'r naar Vinnie kijken en lachen zo van pffffffff was wel grappig dus.
Heyyyy, het was super een speciaal Melanie C Carolyna concert (7/8 x) in de middag .....maar ik zag mezelf niet springen op tv haha, ik heb het gemist dat stukje toen pakte ik volgens mij net wat te drinken
ja dat was nog met die wielrenner volgens mij dus best in het begin. Dat moet je echt zien dat ziet er zo maf uit whahahaha, net een poppetje ofzo whahahaha. Ik zag ook brenda voorbij lopen, zo heel snel whahahaha.
Joined: Sat Jan 10, 2004 12:43 pm Posts: 12585 Location: netherlands
volgens mij zag ik jouw Queenie ook 1 x voorbij lopen
die foto is verschikkelijk,en Q die foto had ik ontvangen hoor!
was erg leuk hoor aan de boulevard dat optreden achter glas.volgens mij was melanie net bezig met soundchecken toen we aankwamen lopen, had jullie Marjolein,Marieke,Martine en Michiel wel verwacht daar
Ik ga t weer bekijken, ik had me video dus ingesteld, ik keek stukje toen dacht ik moet moet nu echt gaan pitten, toen kon ik natuurlijk niet slapen dus om half 11 ben ik maar weer gaan kijken hahahaha. OH ja ik ga even carolyna van zomer 2007 downloaden , was t bijna vergeten. Ik zit alleen nu wel al heel de tijd of met carolyna in me hoofd of met het huis & tuin deuntje
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum