Jeg kommer fra Nordjylland, ca 20 KM nord fra Hjørring. Hvilken koncert af de 4 kunne du bedst lide? Jeg tror bedst at jeg kunne lide den koncert i København
Tja godt spøgermål jeg tror jeg siger det samme men jeg kunne også godt lide koncerten du ved den 5 juni den var sej min veninde og jeg stod helt oppe foran det var såå sejt
Tja godt spøgermål jeg tror jeg siger det samme men jeg kunne også godt lide koncerten du ved den 5 juni den var sej min veninde og jeg stod helt oppe foran det var såå sejt
OK, ja koncerten i Skive var også fed men det var ik så fedt at det regnede hele tiden men det synes jeg var ligemeget for koncerten var god stadigvæk. Ja jeg stod også helt oppe foran det var så fedt! Har du nogensinde mødt Melanie?
Hvor er du heldig at du har mødt hende to gange min veninde Nathalie linger faktisk Mel C ret meget nogle gange tror folk at hun er hende ... and hey to you dc3 good for you
Hvor er du heldig at du har mødt hende to gange min veninde Nathalie linger faktisk Mel C ret meget nogle gange tror folk at hun er hende ... and hey to you dc3 good for you
Sejt! Hvis du er interreseret så er der faktisk et dansk Melanie C forum! Her http://melaniec.frac.dk
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum